ZECCORO

Zeccoro jest lokalną marką jubilerską, zajmującą się sprzedażą biżuterii premium. Klient zgłosił się do nas z chęcią realizacji sesji zdjęciowej ukierunkowanej na social media oraz druk średnioformatowych plaktów i zdjęć, które za zadanie miały przystorić salon sprzedażowy. Poza zdjęciami zrealizowane zostały także 4 krótkie filmy, uzupełniające komunikację w social mediach.

KONCEPCJA

W trakcie przeprowadzonych z klientem wywiadów, udało nam się okeślić grupę docelową klienta, wartości marki, a także styl identyfikacji wizualnej. W oparciu o to informacje przygotowaliśmy rozbudowany moodboard, który posłużył jako baza do przygotowania kolejnych etapów produkcji, takich jak location scouting, wybór modelek oraz stylizacji.

comp-1-0-00-00-00

PRODUKCJA

Z racji rozpiętości stylów, które zostały zaplanowane do realizacji, sesja zdjęciowa musiała zostać rozbita na dwa dni, każdy z nich w różnych lokalizacjach, z różnymi modelkami i stylizacjami.

dsc00210

1. Lokacje

Znalezienie lokacji, które będą spełniały nasze wymagania okazało się nielada wyzwaniem. Luksusowy styl pałacowy wymagał od nas poszerzenia obszaru poszukiwań poza Wrocław. Spośród trzech lokalizacji, które wzbudziły nasze zainteresowanie, na pierwszą z sesji wybraliśmy Pałac Mojęcice, zlokalizowany niedaleko Wołowa. Zarówno wnętrze, jak i przestrzeń plenerowa idealnie wpasowały się w koncepcję, którą sobie założyliśmy. Drugą lokacją został eksluzywny i nowoczesny dom zlokalizowany we Wrocławiu. 

2. Modelki

Koncepcja projektu zakładała ucieczkę od stricte produktowych zdjęć, chcieliśmy nadać marcę nieco ludzkiego wizerunku. W związku z tym dość istotną rolę odgrywał wybór modelek. Klient na pierwszą ze swoich sesji pragnął, aby nie były to twarze rozpoznawalne, ale jednocześnie musiały spełniać szereg kryteriów, które pozostawiały wąski margines przy wyborze. Odpowiadaliśmy w pełni z kontakty z modelkami, agencjami oraz za każdy aspekt castingów.

dsc09953
dsc00196-kopia

3. Stylizacje

Dla każdej z modelek zostały przygotowane po dwie kreacje, w skład których wchodziła nie tylko odzież, ale także makijaż i fryzura. Dobierane były one na podstawie wcześniej przygotowanych w moodboardzie wizualizacji. Za ubiór modelek odpowiedzialna była Kamila Buturyn, natomiast za makijaż i fryzury Oliwia Augustyn. Na przygotowanie tak pięknych i wymagających stylizacji, potrzeba było sporo czasu, co wymagało od nas efektywnej i sprawnej organizacji pracy.

4. Oświetlenie

Założenia projektowe wymagały od nas równoległej realizacji sesji zdjęciowej i planu filmowego. Jako, że zdjęcia w swojej naturze nie miałybyć zbyt dynamiczne, zrezygnowaliśmy z użycia lamp błyskowych, z których nie moglibyśmy skorzystać przy realizacji filmów, na rzecz oświetlenia stałego. Decyzja ta znacznie ułatwiła i przyśpieszyła pracę przy układaniu światła do zdjęć, dzięki temu, że efekt widoczny był gołym okiem, w odróżnieniu od lamp błyskowych. Pozwoliło to także na relatywnie prostą zmianę oświetlenia na potrzeby realizacji filmów, co z kolei redukowało koszty całej produkcji.

dsc00046
dsc00238

5. Zdjęcia

Cała koncepcja sesji zdjęciowej była przygotowywana przy ścisłej współpracy z fotografką, którą przy tej realizacji była Klaudia Pawlikowska. Dobór odpowiedniej osoby do realizacji zdjęć jest niezwykle istotny. Klaudia okazała się być osobą sumienną i dobrze czującą w tematyce sesji, co przekładało się bezpośrednio na jakość współpracy już na etapie przygotowywania moodboardów. 

6. Filmy

Mimo tego, że filmy nie były priorytetem podczas tej produkcji, podeszliśmy do ich realizacji z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Na realizację kadrów filmowych mieliśmy przeznaczone znacznie mniej czasu, niż na zdjęcia, jednak dzięki sprawnej organizacji i świetnemu operatorowi, którym był Piotr Marcjasz, udało nam się uzyskać bardzo satysfakcjonujący efekt, który znacznie przerósł oczekiwania klienta.

dsc09945

POSTPRODUKCJA

Mimo tego, że naszym założeniem nie była realizacja sesji produktowej, to biżuteria na modelkach musiała wyglądać nienagannie. Bardzo wielu godzin spędzonych na obróbce udało nam się uniknąć już na etapie oświetlania modelek i produktów.

POSTPRODUKCJA FILMÓW

Równolegle ze zdjęciami, zostały zmontowane również filmy. Jako, że polem ich eksploatacji były social media, powstały także reformaty, dostosowane do wymogów najpopularniejszych serwis i wygodnego wyświetlania na smartfonie. 

Zobacz inne projekty.

Zapytania ogólne:

Wycena produkcji:

Rental sprzętu: